Van Albany naar Hamelin bay - Reisverslag uit Hamelin Bay, Australië van Ria Smits - WaarBenJij.nu Van Albany naar Hamelin bay - Reisverslag uit Hamelin Bay, Australië van Ria Smits - WaarBenJij.nu

Van Albany naar Hamelin bay

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

24 Februari 2018 | Australië, Hamelin Bay

Gisteren weer een reisden gehad met onderweg diverse plaatsen aangedaan oa Denmark walphole Pemberton allemaal een straat met een tankstation en een restaurant.

We zijn rond 17.00 uur op de camping in Hamelin Bay aangekomen en een plekje in de duinen gekregen.
We staan dus midden in het zand.

Wel prachtige omgeving.
Vandaag zijn we naar Augusta gereden voor boodschappen en nog even naar de vuurtoren wezen kijken daar komen de southern ocean en de indian ocean bij elkaar, prachtig ruwe zee.

Zometeen komt mijn neef Jim met zijn vrouw ook naar de camping en gaan we samen wat wijngaarden bezoeken en vooral wijn proeven natuurlijk.
Op de camping is geen drinkwater geen telefoon bereik en geen internet lekker rustig dus.