Scarborough - Reisverslag uit Perth, Australië van Ria Smits - WaarBenJij.nu Scarborough - Reisverslag uit Perth, Australië van Ria Smits - WaarBenJij.nu

Scarborough

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

19 Februari 2018 | Australië, Perth

Gisteren morgen koffie met cake gehad en s middags naar het optreden van neef Jim geweest in hotel broken Hill in Perth met Paul mee gereden. Erg gezellig.

Na het optreden zijn we allemaal weer naar tante ria gegaan voor koffie en rond 18 uur naar de beach geweest voor vis en chips het begon erg te waaien en helaas hebben we de zonsondergang niet kunnen zien maar het was erg lekker en gezellig.

Omdat tante Ria vroeg naar bed gaat vaak al rond 21.00 uur liggen wij er zelf ook vaak vroeg in.

We worden wel volgestopt met eten en komen niets tekort ☺️
Vanmiddag gaan we met Dave naar Fremantle en morgen hebben we een toer geboekt naar rotness eiland.

Woensdag gaan we kamperen naar Hamelin bay voor ongeveer 8 dagen. Zin in

• 19 Februari 2018 - 21:01

Annemarie:

Wat vliegt de tijd dat jullie alweer bij Tante Ria zijn, maar goed dat je een hoop opgeschreven heb en een hoop foto's en filmpjes heb anders kan je het nog niet onthouden van alle mooie plekjes die jullie gezien en bezocht hebben. Heel veel plezier van de week met kamperen!!