Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Ria Smits - WaarBenJij.nu Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Ria Smits - WaarBenJij.nu

Christchurch

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

08 Februari 2018 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Vandaag rond 12 uur in christchuch aangekomen we konden nog niet inchecken maar hebben wel de auto bij het hotel kunnen parkeren.
Vandaaruit was het ca 25 minuten lopen naar het centrum.

Dat hebben we gedaan het centrum is nog steeds een grote bouwput na de aardbeving van 2011 vooral waar de cathedral heeft gestaan is er veel ingestort ze zijn volop bezig een en ander te herstellen maar diverse straten zijn afgesloten.
En lang niet alles kan hersteld worden.
Erg jammer er zijn veel oude gebouwen verwoest.

Vanavond onze koffers reorganiseren en klaar maken voor de vlucht.
Nog even een drankje en hapje eten straks.
Morgen hebben we nog wel tijd om de botanische tuin te bekijken en te lunchen daarna de auto opzoeken en naar het vliegveld rijden om de auto in te leveren.

Om 20.00 plaatselijke tijd vliegen we naar Melbourne.
Het volgende bericht komt dus vanuit Australie