Lower hut / wellington - Reisverslag uit Lower Hutt, Nieuw Zeeland van Ria Smits - WaarBenJij.nu Lower hut / wellington - Reisverslag uit Lower Hutt, Nieuw Zeeland van Ria Smits - WaarBenJij.nu

Lower hut / wellington

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

22 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Lower Hutt

Na weer een lekker rustige nacht in een goed bed een beetje uitgeslapen vandaag tot 8 uur

Zijn we weer het stijle weggetje naar beneden gereden en naar wellington gegaan. Eerst naar de botanische tuin daarna naar het te papa museum ook mooi.

Bij de tuin kon je gratis parkeren maar 120 minuten dus zijn we met de auto naar de stad gereden en in een parkeergarage geparkeerd toen we naar buiten liepen zagen we dat de prijs 4 dollar per half uur was .... toch maar even naar het museum geweest en een eindje gewandeld.

Vandaaruit weer richting de b&b gereden en nog naar een strand day bay geweest waar we nog een lekkere koffie gedronken hebben want dat kunnen ze hier als de beste koffie maken.

Morgen vroeg op ja vroeg want om 6.30 u moeten we weer naar de ferry rijden ivm evt file we varen dan om 9 uur weg en komen om 12.30 u aan in Picton dan naar Cable bay rijden waar we een suite geboekt hebben op de camping ( een hutje)

• 22 Januari 2018 - 07:25

Robin:

Zijn ze zo goed in koffie ja? :) leuk veel plezier wer vandaag!

• 23 Januari 2018 - 06:02

Helga:

Mooie foto's , leuk om jullie zo te kunnen volgen
    Groetjes, geniet ze!