Whakapapa - Reisverslag uit Whakapapa Village, Nieuw Zeeland van Ria Smits - WaarBenJij.nu Whakapapa - Reisverslag uit Whakapapa Village, Nieuw Zeeland van Ria Smits - WaarBenJij.nu

Whakapapa

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

19 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Whakapapa Village

Na ruim 4 uur onderweg vandaag aangekomen in een dorpje whakapapa middenin een natuurpark ook regen gehad onderweg nu is het gelukkig weer droog in dit dorp is eigenlijk niets een kasteel en een hotel het is een wintersport gebied we kijken ver weg en er ligt een hoge berg vlak bij waar de sneeuw nog op ligt.
Erg mooi uitzicht hier we hebben al een wandeling gemaakt naar de watervallen van 2 uur.

Morgen willen we naar de stoeltjes lift gaan en dan naar boven 2020 meter hoog ben benieuwd .

We zitten in een skotel en hebben daar weer een kamer met een stapelbed en 1 apart bed gezamenlijke badkamer en keuken. We hebben net soep klaargemaakt en eieren gebakken met brood een keer makkelijk gedaan.

Ik heb maar een half uur WiFi hier dus probeer zo. Of foto’s te uploaden anders komen die overmorgen weer

• 20 Januari 2018 - 15:27

Henk En Wilhelmien:

Hoi,Alex en Ria jullie hebben al veel moois gezien,mooie foto's.
    Afgelopen week donderdag 18-1 is hier een storm tot orkaankracht geweest veel schade in Nederland 66 vrachtwagens omgeblazen o.a.
    Man uit postkantoorstraat dakpan op het hoofd per ambulance naar het ziekenhuis en zo veel meer.
    Hier gaat verder alles op rolletjes.
    Jullie gaan met de stoeltjeslift een aardige hoogte maar wel mooi om mee te maken.
    Zet jullie reis voort en wij volgen het.
    Gr. Henk en Wilhelmien.