Aankomst Auckland 14 januari - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Ria Smits - WaarBenJij.nu Aankomst Auckland 14 januari - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Ria Smits - WaarBenJij.nu

Aankomst Auckland 14 januari

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

14 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Auckland

Daar zijn we dan na een hele lange reis van eerst 6,5 uur en na 4 wacht uren nog ruim 16 uur achter elkaar in het vliegtuig geland op AirPort nieuw zeeland.

Formulieren invullen douane met drugshonden etc toen nog bellen voor de transfer naar het autoverhuurbedrijf wat eerst niet lukte na een tip van een medewerker konden we een telefoongebruiken die gratis was voor 0800 nummers alleen had ik eerst de interne alarm telefoon te pakken die daar hing.

Maar uiteindelijk werden we opgehaald door een uitperst vriendelijk man met een busje die ons naar het verhuur bedrijf ezi bracht waar we een hagelnieuwe witte Toyota RAV 4 konden meenemen met ingebouwd navigatie systeem ook erg handig.

Inmiddels zijn we ook bij het hotel voor de eerste overnachting aangekomen ook hier weer zeer aardige mensen en een mooie kamer met kingsize bed morgen nog een continentaal ontbijt en dan gaan we op pad richting Tauranga.

• 14 Januari 2018 - 10:12

Henk En Wilhelmien:

Goed te horen dat de reis goed verlopen is.
    We volgen jullie goeie reis.

Groeten Henk en Wilhelmien

• 14 Januari 2018 - 21:40

Theo En Syl,:

Nou maar lekker genieten van deze mooi reis